Órarend

2019.11.18-11.24.

Nagyterem

hétfő

kedd

szerda

csütörtök

péntek

szombat

vasárnap

Kisterem

kedd

csütörtök

Mi a különbség a kezdő, középhaladó és haladó órák között?

Kezdő órák – zöld

Kezdő órákon nagy hangsúly kerül az ászanázásra, azok pontos kivitelezésére az irányok tudatosítására és a prevencióra. Itt a könnyebb ászanákkal, az alapvető koncentrációs – és légzőgyakorlatokkal foglalkozunk.

Teljesen kezdőknek és haladóbbaknak is ajánljuk a biztos alapok megszilárdítására.

Középhaladó órák – sárga

Ezeken az órákon a kezdő ászanáktól haladunk a nehezebbek felé, fokozatosan beépítve a jóga egyéb eszközeit.

Haladó órák – piros

Haladó órán lehet kiemelten egy terület a “témánk”, nehezebb, haladóbb pózokkal gyakorlunk.  A fizikai gyakorlatok célja a tudati történések befolyásolása. A hatha és astanga jóga minden eszközével, főleg ászanák, pránajáma gyakorlatok, kriják, energetikai zárak (bandhák) tudatosításával és segítségével fejlesztjük a fizikai és energetikai testet és haladunk a meditáció felé.

Cél a tudatműködés kiegyensúlyozása.

Készen állsz egy bátor lépésre?

Ha úgy érzed megértél a változásra és szeretnél egészségesebb, tudatosabb életet élni, kezdj hozzá!

Először vagy itt?