Órarend

Nagyterem

08.19-20-án Stúdiónk zárva tart. 21-én Brigi 17.45-ös gerincórája elmarad, 19.30-tól a megszokott rendben mennek az órák.

Ha van bérleted, kérjük, előre jelentkezz be az órára : https://sankalpa.kotei.hu 

Ha még nincs bérleted, vagy alkalmat szeretnél, nem tudsz előre bejelentkezni. Ez esetben kérjük érkezz korábban, hogy óra előtt legyen idő a személyes ügyintézésre! Köszönjük!

 

Ha kérdésed van, hívj minket: +3630 497 8885

hétfő

kedd

szerda

csütörtök

Kisterem

hétfő

kedd

csütörtök

szombat

Mi a különbség a kezdő, középhaladó és haladó órák között?

Kezdő órák (gerinc, hatha) – zöld

Kezdő órákon nagy hangsúly kerül az ászanázásra, azok pontos kivitelezésére az irányok tudatosítására és a prevencióra. Itt a könnyebb ászanákkal, az alapvető koncentrációs – és légzőgyakorlatokkal foglalkozunk.

Teljesen kezdőknek és haladóbbaknak is ajánljuk a biztos alapok megszilárdítására.

Középhaladó órák (gerinc, hatha, kezdő astanga) – sárga

Ezeken az órákon a kezdő ászanáktól haladunk a nehezebbek felé, fokozatosan beépítve a jóga egyéb eszközeit.

Haladó órák (flow, astanga) – piros

Haladó órán lehet kiemelten egy terület a “témánk”, nehezebb, haladóbb pózokkal gyakorlunk.  A fizikai gyakorlatok célja a tudati történések befolyásolása. A hatha és astanga jóga minden eszközével, főleg ászanák, pránajáma gyakorlatok, kriják, energetikai zárak (bandhák) tudatosításával és segítségével fejlesztjük a fizikai és energetikai testet és haladunk a meditáció felé.

Cél a tudatműködés kiegyensúlyozása.

Készen állsz egy bátor lépésre?

Ha úgy érzed megértél a változásra és szeretnél egészségesebb, tudatosabb életet élni, kezdj hozzá!

Először vagy itt?