Keresed a Csendet, a Megnyugvást? Nem tudod, hogyan birkózz meg a Benned felgyűlt feszültséggel? Talán alvásproblémával, szorongásos tünetekkel, pánikbetegséggel küzdesz? Várunk szeretettel Stresszoldó Jógaóránkra!

Novák Hanna jógaoktató, Sankalpa
Novák Hanna jógaoktató, Sankalpa
Novák Hanna jógaoktató, Sankalpa

Szeretettel ajánljuk a Stresszoldó jógát: 

Az órán a Hatha Jóga eszközeivel dolgozva lehetővé válik az alapvető egészségi állapot javítása, és a pszichés egyensúly megteremtése is.

A fizikai gyakorlás segít kioldani a nyakizmokban, a vállakban, gerincben és a csípőben is megjelenő feszültségeket, ellensúlyozva az ülőmunka, a feszített élettempó és a mindennapos stressz káros hatásait.

Az órán egy hagyományos Hatha gyakorláshoz képest még nagyobb hangsúlyt kap a Meditáció, a Légzés és a Relaxáció, ezzel beindulnak az egész test és az idegrendszer regenerálódási folyamatai.

Mélyebb tudati szinteken a hosszan (akár 5 percen át) kitartott pózok segítenek az elmét lecsendesíteni, oldani a mélyebben megbújó feszültségeket, blokkokat, fejleszteni a koncentrációt és az Önismeretet, megtapasztalni finomabb testérzeteket – az erőnk helyett a figyelmünkkel dolgozunk.

A rendszeres gyakorlással külső-belső egyensúlyra teszünk szert, harmonikusabbá válik a kapcsolatunk Önmagunkkal és a környezetünkkel, hatékonyabban, könnyedebben kezelünk addig kihívást jelentő helyzeteket. Valahogy minden a helyére kerül.

A Stresszoldó Jóga foglalkozás felépítése

  • 15-20 perc meditáció, légzés
  • Bemelegítés, a test gyengéd átmozgatása
  • Ászanák (testgyakorlatok), légzőgyakorlatokkal kombinálva: hosszabban kitartott passzív pózok és beleengedések túlsúlya, kifejezetten a feszültség oldására, a szorongás csökkentésére
  • Levezetés (hosszabb, mély relaxáció, a test szisztematikus ellazítása)

Stresszoldó jóga órák

Stresszoldó jóga: Kedd

Nézd meg az órarendet és gyere! Szeretettel várunk!

Képgaléria