Nyújtásra, könnyed átmozgatásra vágysz? Nyak és gerincfájdalmaid vannak? Ülő munkát végzel?

Palotás Réka jógaoktató
Palotás Réka jógaoktató
Palotás Réka jógaoktató

Neked ajánljuk a Gerincjógát, mert:

Az itt gyakorolt ászanák képesek kiegyensúlyozni az izomrendszert, támogatják a szervezet öngyógyító folyamatait, harmonizálják a hormonális háztartást, a keringést és az energetikai folyamatokat is.

A Gerincjóga órák a gyógytorna, gerinctorna anatómai alapjaiból kiindulva a hatha jóga és a különböző mozgásterápiák gyakorlatait integrálva segítenek a helyes testtartás, testtudat kialakításában és a helyes légzés elsajátításában.

Gyakorlatai növelik a fizikai és pszichés teherbírást, az energiaszintet, az ellenálló képességet, javítják a keringést, a mozgáskoordinációt és a koncentrációra való készséget.

Harmonikusan erősíti és nyújtja az izomzatot, precíz, anatómiai szempontból átgondolt gyakorlatokkal biztonságosan, mégis eredményesen alakítja a fizikai testet, és ezen keresztül hatással van az emberi élet egészére.

Kezdő Gerincjóga – A hátfájdalom lehetséges okai és a jóga alapozása

Gyakran fáj a hátad? Nehézkesek a mozdulataid?

Kevés ember mondhatja el magáról, hogy még sosem fájt a háta. Ennek egyik oka lehet a mozgásszegény életmód, a sok ülés, másik viszont biztosan az, hogy legtöbb tevékenységed a karokkal, kezekkel végzed előre hajolva vagy kissé lefelé nézve. Ez megbontja az izomegyensúlyt a gerinc melletti területeken és hosszú távon fájdalomhoz vezet.

Speciális gyakorlatsorokból összeállított gerincjógával azonban a tartásért felelős izmok ereje, rugalmassága helyreállítható, fejleszthető és fenntartható.

Most kezded a Hatha jógát? Ha hosszú távon tervezel jógázni, érdemes megalapozni.

A jóga egyre népszerűbb mozgásforma, aminek nagyon örülünk, mert így sok emberhez eljuthat ez a komplex mozgás-és filozófiai rendszer. Sokan azonban nem tudják, hogy érdemes az alapokkal kezdeni. A Hatha órákon látjuk, hogy sok embernek nehéz a kezdő óra is. A gerincjóga a hatha jóga gyakorlatain alapul, de nem használja minden eszközét.

Mi, átlag európai emberek, túl sokat ülünk széken, legtöbben nem vagyunk rugalmasak, be van esve a mellkasunk a sok előre görnyedéstől és nehézséget okoz akár öt percig is földön ülni. Hatha jóga órákon több gyakorlatot is földön ülve végzünk például pránajámát (nyers fordításban légzőgyakorlat) , koncentrációs gyakorlatokat, meditációt. Ha valaki nem tud kényelmesen egyenes gerinccel a földön ülni, akkor ez lehetetlen.

A gerincjóga a hatha jógára előkészítő gyakorlatokból áll és a gerinc egészségének helyreállításán keresztül kezd el dolgozni a testtel. Ezért jó ezzel kezdeni a jógagyakorlást. Nagyon-nagyon jó mozgásforma azoknak, akik 8 órát ülnek egy irodában és szívesen mozognának valamit vagy oldanák a napi stresszt. Nekik ajánljuk a gerincjóga órát.

A rendszeresség fontos!

Gerincjóga órák

Kezdő Gerincjóga: Hétfő
Haladó Gerincjóga: Kedd, Péntek

Nézd meg az órarendet és gyere! Szeretettel várunk!

Képgaléria