Stresszoldó Jóga

 Keresed a Csendet, a Megnyugvást?

Nem tudod, hogyan birkózz meg a Benned felgyűlt feszültséggel?

Talán alvásproblémával, szorongásos tünetekkel, pánikbetegséggel küzdesz?


Várunk szeretettel Stresszoldó Jógaóránkra!

Ajánljuk, mert:

  •          Az órán a Hatha Jóga eszközeivel dolgozva lehetővé válik az alapvető egészségi állapot javítása, és a pszichés egyensúly megteremtése is.
  •          A fizikai gyakorlás segít kioldani a nyakizmokban, a vállakban, gerincben és a csípőben is megjelenő feszültségeket, ellensúlyozva az ülőmunka, a feszített élettempó és a mindennapos stressz káros hatásait.
  •          Az órán egy hagyományos Hatha gyakorláshoz képest még nagyobb hangsúlyt kap a Meditáció, a Légzés és a Relaxáció, ezzel beindulnak az egész test és az idegrendszer regenerálódási folyamatai.
  •         Mélyebb tudati szinteken a hosszan (akár 5 percen át) kitartott pózok segítenek az elmét lecsendesíteni, oldani a mélyebben megbújó feszültségeket, blokkokat, fejleszteni a koncentrációt és az Önismeretet, megtapasztalni finomabb testérzeteket – az erőnk helyett a figyelmünkkel dolgozunk.
  •          A rendszeres gyakorlással külső-belső egyensúlyra teszünk szert, harmonikusabbá válik a kapcsolatunk Önmagunkkal és a környezetünkkel, hatékonyabban, könnyedebben kezelünk addig kihívást jelentő helyzeteket. Valahogy minden a helyére kerül.


 app6506phnet

 

A Stresszoldó Jóga foglalkozás felépítése:

  • 15-20 perc meditáció, légzés
  • bemelegítés, a test gyengéd átmozgatása
  • ászanák (testgyakorlatok), légzőgyakorlatokkal kombinálva: hosszabban kitartott passzív pózok és beleengedések túlsúlya, kifejezetten a feszültség oldására, a szorongás csökkentésére
  • levezetés (hosszabb, mély relaxáció, a test szisztematikus ellazítása)