Jin jóga

Intenzív nyújtásokra, lassú áramlásra vágysz?

Szeretnéd oldani blokkjaid és szeretnél közelebb kerülni Önmagadhoz?

                                                                           

A Jin jógaórák többnyire passzív, főleg talajon végzett pózokból valamint kevesebb, de hosszabb ideig (3-5 perc) kitartott ászanából tevődnek össze, melyek célja a teljes elengedés, izmok tudatos ellazítása, befele figyelés, valamint az önismeret növelése.

Ami miatt kifejezetten Neked ajánljuk a Jin jógát:
 app6483phnet

  • Nyugtatja és kiegyensúlyozza az elmét és a testet, segít megtalálni a belső nyugalmat, növeli az
  • Hosszú távon növeli a hajlékonyságot
  • Összekapcsol Magaddal, saját középpontoddal
  • Szabályozza az energia-áramlást a testben, feloldja az energetikai blokkokat és serkenti a vérkeringést
  • Csökkenti a szorongást és a stresszt, relaxál, lazít és nyugtat
  • Jobb olajozást és védelmet biztosít az ízületekben
  • Nagyobb mozgékonyságot eredményez az ízületekben és a kötőszövetekben
  • Segít migrén esetén

 

Ha szeretnél közelebb kerülni saját magadhoz, érzéseidhez, valamint feloldanád saját blokkjaidat, akkor gyere és próbáld ki ezt a jógafajtát és tapasztald meg a teljes ellazulás és elengedés szépségét!

A Jin egy jó kiegészítése a többi stílusnak és a saját személyes életünknek, mert az ászanákban eltöltött hosszú idő megtanít megérkezni”, „elfogadni, az adott pillanatot”.

Nemtől, hajlékonyságtól, tapasztalattól függetlenül, mindenkinek ajánlott jógatípus, mely remek kiindulópont a befelé vezető úthoz.

 

Forrás: http://www.mindbodygreen.com/0-5037/Yin-Yoga-101-What-You-Need-to-Know.html