Csípőnyitás

 

Sokat ülsz a munkahelyeden?

Gondot okoz a guggolás, az előrehajlás, a talaj megérintése?


Neked ajánljuk csípőnyitó óránkat, mert:

 

  • A medence nem megfelelő helyzete sok esetben okozhat háti, nyaki problémákat, továbbá kihat a teljes gerincre, a térdekre és volt13a bokákra is.

  • A gyakorlatokkal megnyújtjuk, illetve lazítjuk a csípő izmait. Hatunk a comb elülső, hátsó, belső és külső izmaira, a farizmokra, a medence, alhas és derék izmaira.

  • A csípőlazító gyakorlatokkal hatunk a második csakrára, melynek következtében kiegyensúlyozhatjuk a nemiséghez és kapcsolatokhoz tartozó érzelmeket, valamint elősegítjük a felgyülemlett feszültségek, félelmek oldását, és egyszerre fejlesztjük a nyitottságunkat és a stabilitásunkat is.

  • Manapság a mozgásszegény életmód, és a rengeteg üléssel eltöltött idő a fizikai test szintjén is nyomot hagy. A csípő mozgástartománya beszűkül, az izmok megrövidülnek.

  • Ha a csípőhajlító izom rövid, akkor az ászanáknál az alsó hát íve túlfeszül, és előbb-utóbb fájdalom alakulhat ki.

  • Az órára nemtől, hajlékonyságtól, tapasztalattól függetlenül szeretettel várok mindenkit, aki szeretne nagyobb hangsúlyt fektetni csípő mobilitásának helyreállítására, a csípő körüli izmok megerősítésére, nyújtására.