Sokat ülsz a munkahelyeden? Gondot okoz a guggolás, az előrehajlás, a talaj megérintése?

Neked ajánljuk csípőnyitó óránkat, mert:

A medence nem megfelelő helyzete sok esetben okozhat háti, nyaki problémákat, továbbá kihat a teljes gerincre, a térdekre és bokákra is.

A gyakorlatokkal megnyújtjuk, illetve lazítjuk a csípő izmait. Hatunk a comb elülső, hátsó, belső és külső izmaira, a farizmokra, a medence, alhas és derék izmaira.

A csípőlazító gyakorlatokkal hatunk a második csakrára, melynek következtében kiegyensúlyozhatjuk a nemiséghez és kapcsolatokhoz tartozó érzelmeket, valamint elősegítjük a felgyülemlett feszültségek, félelmek oldását, és egyszerre fejlesztjük a nyitottságunkat és a stabilitásunkat is.

Manapság a mozgásszegény életmód, és a rengeteg üléssel eltöltött idő a fizikai test szintjén is nyomot hagy. A csípő mozgástartománya beszűkül, az izmok megrövidülnek.

Ha a csípőhajlító izom rövid, akkor az ászanáknál az alsó hát íve túlfeszül, és előbb-utóbb fájdalom alakulhat ki.

Az órára nemtől, hajlékonyságtól, tapasztalattól függetlenül szeretettel várok mindenkit, aki szeretne nagyobb hangsúlyt fektetni csípő mobilitásának helyreállítására, a csípő körüli izmok megerősítésére, nyújtására.

Csípőnyitás órák

Csípőnyitás: Csütörtök

Nézd meg az órarendet és gyere! Szeretettel várunk!

Sankalpa jógastúdió órarend
Képgaléria